come on sugar let me know

Fett synd att Erik & Lin in vann ph :( Men men inget jag ska gå och sörja ner mig över. Mördar veckan är över!! Och det känns hur skönt som helst för trodde jag aldrig skulle överleva, but here I am :D 
Bästa fredag idag shokri var sjuk så vi hade ingen nazismen debatt wiiihoo kunde inte bli bättre:) Men ibland ska man ha sån där tur också hehe. Ikväll tror jag att jag stannar hemma även om jag är sugen på lite alkhol, får hålla mig tills på onsdag istället då det blir utgång med klassen och fira julen!
Nu ska jag faktiskt sätta mig och fixa lite med läxor, så himla skönt när man lämnat in en färdig läxa hehe! 

på återseeende (k) 
 

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0