i got the love you seek

Måndag var världens bästa dag typ! I alla fall på kvällen/natten blev så lycklig. Kan misstolkas men nej nej! Det här gäller nå helt annat hihihi:)
Tisdag gick förbi fortare än snabbt! Var nere på stan och handlade julklappar och sen middag med familje. OCH JAG TRÄFFA FUCKIN ANDREAS CARLSSON FRÅN IDOL JURYN JAG KÖPTE HANS BOK. VILL EGENTLIGEN INTE PRATA OM DETTA ÄR SÅ KÄR I HAN HIHIH BLIR BARA DEPPIG MEN FAN VA GRYMT BÄSTA ANDREAS<3

 Onsdag: Nu sitter jag här taggar till musik för ikväll. Har precis kommit hem ifrån mitt livs sista julavslutning på JB! Lika bra som vanligt, lärarna<3 Ikväll blir det en utgång med klassen för att fira jullovet looking forward to it:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0