take me back to the good memories

       
Vilket såg skönast ut? 


Jag och Daniella under Lussevakan 12/12- 2009  
På klädda med vantar, halsduk, vinterjacka.
Trötta, rastlösa och tänker hur fan ska vi orka skolan imoron? 
     
 


Jag, Daniella & Rebecca i Ayia Napa i Augusti 2010
På klädda med endast bikini i de stekande 33+ grader  
värmen. Tänker inte på nånting annat än fest, sol, alkohol, nattklubbar, nya vänner, killar, solbränna - livet!  
(Joanna saknas på bilden)




Min röst faller på den sista bilden.

sammanfattning: LEVA LIVET!  


Kommentarer
Postat av: madelainen

nej alltså min röst faller nog definitivt på den första!

2010-12-17 @ 17:01:40
URL: http://prinsmadelen.blogg.se/
Postat av: Jenny

Ja alltså egentligen så är den ju lite softare.. nu när du säger det så!

2010-12-17 @ 17:39:39
Postat av: daniella

hehehe, vilka småttingar på den första bilden! känns som längre än ett år sen! jag ser ut som max 14 år ju, haha

2010-12-20 @ 22:31:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0