CAUSE WE ROCK!!!!!!!!!!:DDDDD

blev ett jäkla bråk igår/morse med min ammsan typ vårt första ;) hahaha, bråket handlade om våran fucking svenska redovisning som var helt kaosad,,. asså de var så cp så de inte var sant. åkte till skolan vid halv 8 observera att jag var i skolan FÖRE TYRA!:O:O:O:O var i skolan tio i 8 och försökte få ihop våran svenska powerpoint och sammanfatta lite. vi fick sen en timme på oss att fixa i ordning allt sen skulle redovisningen kör igång. jag och ammsan fick ihop 8 sidor så vi gick iväg å träna lite, inte så jätte seriöst de ända vi sa va typ improvisera lite där och där, sen backar vi upp varandra ifall man tappar bort sig. och sen bestämmde vi vem som skulle läsa vad:) sen vare dags för redovisning. och FYFAN VA BRA DET GICK ALLTSÅ:D helt jävla otippat! vi som var så osamms och hatade det hära. vi har inte gjort nått på alla dessa lektioner och nu så går det som smooort! gick för jävla bra. och vi JAG VET INTE JAG ÄR MÅLLÖS OCH ÖVERLYCKLIG :D fick mycke beröm av monie också:) och av våra vänner dom tyckte att det var den bästa som gjorts:) var väldigt roligt att höra måste jag medge. men det bästa var att kedfors sa till oss att våran var bäst och att den var bättre än hans själv och så sa han alla bra grejer . OBSERVERA ! om kedfors tycker att den var bra. DÅ ÄR DEN BRA OKEJ:o:o:o:o:o så de gjorde mig och ammi samms kan man säga haha ;) nöjjjjjda till tusen så nu väntas bara ett mvg :)




resten av dagen vet ja inte om jag vill prata om..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0