I'll stand up with you forever

onsdag tillbaka i skolan efter en härlig studiedag :) hade svenska som alltid går så fucking segt.. men tror att det blir en plugg helg i helgen!! kollade också på pirates of the caribean 3 som jag inte hade sett, så fucking bra dessa filmer är :D så fucking sorglig också i slutet också:||||||||||||||| WILL (eller orlando)snyft.... ='/
efter skolan så gick jag och jessica till bibblan för att plugga, kedfors trodde inte vi skulle få nått gjort, men fan kedfors de fick vi :D:D vi fick massor gjort :D känns hur bra som helst, vill faktiskt gå dit imoron igen, jessy är du på?:) vi satt på biblan från 4 till 6 :) boka till och med om vårat rum ;) HAHA hur som helst så tog ja bussen hem sedan kom hem vid kvart i 7. och nu försöker jag plugga vidare men de går inte alls nå bra eftersom tv'n är på:pp och musik!! fy för mig. och nu fråga mamma just mig varför ja inte kollar på grey's anatomy? FUUUUUUCK ! det blir nog att duscha och pyssla lite sen sova ska försöka hinna med bussen imoron tänkte ja, eller kanske inte iaf. vi får se hur det blir ha en bra kväll ungdomar

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0