i'm so happpppy :)

hihihiihihhiihhihihihihihihihhhi har varit helt förkrossad denna helg av mitt tråkiga besked om att JONAS BROTHERS SKULLE SPLITTRAS:||||||||||||||| gråtit ut liksom..
jag skulle inte kunna leva utan deras musik, jag förstår inte hur det skulle ha varit utan dom..:(
MEN iaf så fick jag veta idag av Paulina jessys kompis från bergakungen att det bara var ett RYKTE :DDDDDDDD

GLÄDJETJUUUUUUUUT!!!!!!!!!!!!!

 det var bara någon iddi som hade hittat på ett rykte :D så dom ska inte splittras!!!! :D:D:D:D:D gjorde mig så fantastiskt lycklig igen, har börjat se färgerna som finns nu igen :)))))) annnyway så har jag å jessy kommit på en ny hobby 5 kronans snurrrr typ ;) hur kul som helst har redan blivit beroend..... inte bra!!! JAG VILL SPELA NU! men fan kan ju inte spela med mamma :o HAHAHAHAHAHAHHAHAA får vänta tills imoron :D:D:D:D:D::DD:D::D:DD::D:DDDD iaf har mycke att göra just nu känns det som, ska göra klart spanskan, sen ska ja göra lite svenska och försöka göra nå engelska grejs om det går!! suckissssss, gjorde en liten fuling idag ocksåå. :( eftersom buss tar så fucking lång tid 20 minuter typ så kom jag hem vid halv 5  och skulle vara hos sjukgymnasten runt 4 , men egentligen så skulle ja ha gått av 3 hållplatser innan min liksom utan för sjukgymnasten men hade glömt sportbh och hade vit tröja så det såg för jävligt ut så skulle hem innan å byta sen cykla dit. men kom som sagt hem halv 5 och då var ja sååå fucking jävla trött , orkade verkligen bara inte åka dit. asså va lite sugen på att träna men inte där:( så mamma gjorde en fuling, hon ringde å sa att ja hade fått migrän och undra ifall ja kunde komma dit på onsdag istället :D och det gick bra! :D:D:D:D:D UNDERBAAAAAAART  hihihihihi, måndagar är inte min dag. så nu måste ja verkligen se till att plugga också :) jag är glad

en sak till bara, hahahaha segast lektionen idag eller rättare sagt lektionerna, hahahaha först dtksp , hahahha lisa colorpicker :D var otroligt dryg"! satt och upprepa photoshop ord som lisa tryckte på :D hahahahahaha fast va ändå lite roligt ;D hihi, lunch, sen ntksp, hahahahah mattemattte ska ha RÖÖÖÖÖÖÖÖÖÖRR PÅ TAKET . Fyfan va vi är lätt roade egentligen, amanda var trött ja var och matte matte var, och vi vill verkligen inte jobba med varandra !!!!!!!! hahahahahahahahahahahaaha linda fråga ifall vi var sams denna gång HAHAHAHA mest roligt. och mattematte var de nya offret den här gången, jag svetta ner hans hörlurar MOHAHAHAHAHA :D + att han fick rör i sig. HAHAHAHAHAHAHAA usch va rolig humor vi har :D de två små prinsessorna och rörmokaren :D HAHA pusssssss

    +          =   

Kommentarer
Postat av: tyra

"de två små prinsessorna och rörmokaren"

SKRIV EN BOK SOM PROJEKARBETE :D HAHAHHAHAHAAHHAH

2008-12-08 @ 18:39:19
URL: http://tajraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0