that's what stars do :D

har precis kollat klart på stardust och de va verkligen kärlek vid första ögonkastet när jag såg den för första gången, så de blev andra gången ikväll :) filmen har en sån fucking bra handling! älskareeeeen<3 + tristan är snygg och en hjälte<3 hihi har även kollat på home of the brave tidigare idag som var rätt okej, fast trodde den skulle vara bättre men ändå så var den bra. men chad michael skulle ha vart med i hela filmen iställe för att dö:(  kollade sen på a cinderella story som också är fett fucking bra :D åååååååååja<3 underbar film där med. och jag hatar när de är så fuuuuucking snygga skådespelare med.:(:(

egentligen vill jag kolla på blood diamond nu, men då har ja ingen att kolla på imoron så de får vänta! tänkte faktiskt ta å sova nu är alltid så trött på fredagar. + jag har as skönt påslakan :D HAHAHA sover som en gud! + varför sitta/ligga med datan i knät när man bara kan ligga å kolla film på tv'n :D ska bara borsta tänderna!

just de skolan idag var chill , jag äger på geometri så matten är kul nu, blev godkänd på mitt prov också :D kändes bra! sen så vare prov i mediekunskap som gick hyffsat bra :D efter skolan så drog jag lisa chris kedfors jessica och tyra till kalle på spången och fika :) fredags fika inte helt fel :D mysigt värre! drog sedan till korthuset där vi bara stod å häcka i ett hörn för att inte riva ner allt :D HAHAHAHAHAHAHA sen inträffa en rolig grej när ja tyra och kedfors va på väg till stationen, hahahaha ja skulle åka med pappa hem istället så då börja ja låtsas springa lite, hahahahaha och då springer kedfors efter mig också men tyra går kvar :D HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAA bestämmde mig för att inte skratta så mycke idag ju för har träningsvärk men de gick inte att hålla sig :D hahahah, iaf så när ja åkte hem så hände en till rolig grej, pappa svängde in på affären och ja satt kvar i bilen så då låste han bilen automatiskt haha, efter ett tag så gick larmet igång och jag sitter där som ett jävla fån :D bilen låter och blinkar orange och jag är in låst. hahahahahhaa fick ringa pappa så han kunde komma ut och lås upp . :D de skämmigaste va att ja satt i brandbilen så alla trodde väl att ja gjort inbrott i den!! hahahahahahaa usssch,.

nu börjar ja sluddra i mitt skrivande känner jag, men de va nå mera... jo just de :D mina alla viktiga kort och mobil låg på byrån när ja kom hem igår lättnad :D så nu känner ja att jag är back on track again :D

ska sova nu, tänker bara på tristan<3
godnatt

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0