trött nu

är så sjukt trött på skolan just nu. jag orkar inte att alla jävla redovisningar måste vara på samma vecka.
måndags- jag och lisa hade redovisning om ergonomi, som gick faktiskt bra!
tisdags (idag) - hade engelska redovisning visade sig att amanda och bebo inte visade upp sig så jag och tyra fick gört själva. men kan ju inte klaga de gick riktigt bra :D
onsdag- svenska redovisning ÄR INTE ALLS KLAR vet inte hur det ska gå men det löser sig alltid!
torsdag- sista skoldagen fucking jävla äckel dreamweaver.. hatar det!!! anywaays håller på att bli sjuk också, är helt seg i huvet och halsen håller på att brännas bort gör sjukt ont. kanske är bäst att krya hemma en dag men vill till skolan nu här på slutet. men vet inte om min kropp klarar av det. vi får se om det blir värre!

helgen lite sammanfattat var hos mormor i fredags åt och så för hon fyllde år kom hem sen då kollade ja idol finalen  tillsammans med anton, vi gjorde inte så mycket kollade idol ju sen typ fredag hela veckan och never back down;) hahahaha :D han åkte hem runt halv 2 nångång.
lördag blev en sköööööön chill dag :) sånt behövs alltid men jag har för mig att jag gjorde nånting men kanske jag inte gjorde iaf då:D
söndag blev typ lika chill som vanligt. naaaaaaada liksom.! måndags efter skolan träffade jag min älskade bästavän sebastian :D har saknat han föööööör mycke, vi gick på stan å han köpte lite julklappar. hur chilllllll som helst <3

ska försöka göra nått i svenskan nu:)adioos

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0