And take your time to trust in me

JADDDÅÅ sitter med mina älskade hörlurar och lyssnar på infinity ÄGANDE LÅT! dock slog de just över till en camp rock låt, lika bra<3 meningen är iaf att mina föräldrar sitter i soffan breve och jag mobbar dom och säger NI FÅR INTE HÖRA MIN MUSIK heheheehhe, är som ett litet barn!

idag har jag och ammsan bammsan jobbat matte så de bara visslar om de :D träffade ammi strax efter halv 9 hehe(a) gick 3 varv runt våran lilla skola och försökte hitta KLAMPE hahahahahaha inte lätt asså. hitta de iaf, jobba där hela dagen sen påå eftermiddagen gjorde ja mitt rest test som bestod av 2 frågor, som var helt fuckade är så fucking sur och jag ska skälla ut johan:ooooo FUCKING ARG!!!!!!!!!!!!!!!!!!! iaf dagen var fett chill var inte alls jobbbigt att vara där, inte ett dugg avundsjuk på dom som var lediga :D iaf, kom hem vid 2 sov en stund kolla oth sen så ringer pappa och säger att han hämtar upp mig så åker vi och köper mat , så har precis ätit spicy och väntar på att bäbbbbbbbbbisen ska komma hit. tror han kommer typ 1 timme kanske :sssss iaf sen ska jag ha film maraton funderar på att kolla på camp rock & never back down sen camp rock och never back down igen :D vi fååååååår se :D:D:D:D:D:D:DD

RAISE YOUR HANDS UP IN THE AIR AND SCREAAAAAAAM!!!!!!!!

adjööööööööössss <33333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0