FREDAG :D

idag är det fredag och hoppas att den går fort för då har man en hel helg att se fram emot hur underbart som helst :D
fredagen består av på morgonen matte :( sen rast, sen fortsatt matte, sen lunch<3 sen mediekunskap hoppas blir chill då, sen rast sen sista timmen mediekunskap. SEN HELG<3 har inga planer för helgen så de är bara att hojta till!!!!:)
JUST PRECIS VAD JAG SKULLE SÄGA :D ni undrar säkert om jag skyndade mig hos sjukgymnasten eller inte?;) jo såhär gick det till, kom dit vid 4 satte mig på en träningscykel och värmde upp i 10 minuter sen började jag med övningarna och de gick liksom på framåt i en fin fart:) sen när de börjat lugna ner sig lite är typ 209374 människor där vid samma tid, så då gick de ännu lite fortare. och man blev ju klar till 17.15 :D kom hem 5 minuter senare då vara bara att äta fort sen fylla vattenflaskan och får skjuts ut till brandstationen på öster och gymma i 1 och en halv timme .:D som gick hur fint som helst fast jag redan var helt slut :D men de var kul fast vi var 5 st, vart var resten av laget??? kom hem vid 8 då kollade jag på s.o.s gute och hockey :) sen duscha ja och åt en macka sen la jag mig och sov , somnade halv 10 underbart :D de är så det ska vara<3<3<3<3<3<3<3 älskade dagen igår. nu sitter jag ensam i klassrummet jessica kommer NÄR SOM HELST :D soft soft soft soft nu kom hon faktiskt :D:D:D:D:D:D:D

CIAO :D

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0