FREDAG KVÄLL :D

HAHAHAHAHAHAHAHAHAHAHA MÅSTE BÖRJA MED ATT SKRATTTTA LITE JUST NU FÖR DE ÄR DE JAG GÖR JUST NU :DDDD KEDFORS SA EN FÖR JÄVLA ROLIG SAK PÅ MSN NYSSS SOM JAG TYVÄRR INTE KAN DELA MED MIG :D MEN VISSA FÖRSTÅR NOG VAD DET HANDLAR OM HAHAHAHAHAHAHAHHAHAHAHAAHHAAHHA.

5 minuter senare.

så skärpning :D ska försöka sammanfatta den hära dagen, känns som om jag har jätte mycke att berätta men vi får se vad det leder till.

matte på morgonen gick väl okej, är i alla fall glad över att vi inte jobbade i boken för då får jag aldrig någonting gjort sorgligt men sant. hade gruppuppgift hela lektionen och genomgång, jag och hanna kom på en fin lösning eller? den dög. sebbe och amanda tog över lite men jag och hanna de var vi som hade en FÖRKLARING precis så som man skulle ha. WHATEVER lunch soft, blev inge fika :(:(:( blir så sur på att vi inte hinner nånting på lunchen förutom att gå till the body shop:((<3 men måste skärpa oss med fikat KOM IGEN NU BORD 2!!!!!!!!!! efter lunchen vare MEDIEKUNSKAP eller som ammi säger "webbkunskap" EEEEEEEEEEEH FEEEEEEEEL ! den var iaf chill som vanligt, skulle skriva en reflektion om tidningen som vi har fått nu så ALLA läs prinspressen, senare fick vi "ta reda på" uppgifter som vanligt. sen gör ett eget radio program. jag och jessica slog ihop oss och nu ska vi ha ett radioprogram på 60 minuter vi har kommit fram till två gäster som kommer äga :D johan glans & olle waller haha ;)  jessica det kommer bli bäst :D:D:D men det bästa med det hela är att vi döpt programmet till PRINS PEDRO<3<3<3<3<3<3
HAHAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAA SÅ JÄVLA ÄGANDE NAMN :D prins fick vi ifrån sagoprinsen och pedro vad fick vi de ifrån?;) hahahahahahaha hade ett litet samtal idag vid 10.20 rasten satt i cafét och helt plötsligt så börjar jag att massera jessica och christina sen får jag ut mig att " om jag var rik så skulle jag ha en egen massör" hahah så fortsatte jessica med fantasin om att han skulle typ heta PERDO ;) at your service typ, i can give you some massage one your back mohahahaha. jag vette fan vad vi håller på med hahah:D hur som helst så ska det heta PrinsPedro nu :D och den hemlige Pedro är våran PRODUCENT jag och jessica är programledare :D  SKOLAN SLUT och ska gå mot bussen för att testa nya bussen som jag är otroligt skraj över. hahahaha jessicas buss kommer före min nya 28 btw tillberga bussen. är så jävla trött på den gamla vanliga 18 som jag åker nu egentligen 19 r.i.p. den är iaf ALLTID propp full och tar 29746 år att åka. tröttsamt!!! så därför nya förändringar en stor buss 28 går fortare och mindre folk. men jag får gå lite längre men det kvittar kommer hem fortare. DET GICK HUR BRA SOM HELST IALLAFAALLLLLL :D:D:D:D:D:D:D trivdes bra på min nya buss!! fick bra stöd av jessica också måste tlllägga att vi smsade under hela resan hem. och pratade om mitt lilla dilemma som jag fått he-he-he..HUR SOM HELST när jag går hemåt så har inte 18 bussen åkt förbi mig än HA HA HA SUCKERSSSS!!!!! så jag står och väntar på den och kolalr hur seg den är efter min nya 28an;) och den kom ca. 5 minuter efter säger bara LOL LOL LOL!!! jag blev så glad och kände att jag hade verkligen ÄGT 18 (h) så jag sprang skuttandes hem och berättade allt för mamma :D som bara skratta åt mig:( blev nästan lite ledsen det gjorde ju min dag:( så när vi satt och åt så berätta jag de för min syrra då håna min mamma mig:( men men, jag peka finger åt dom och sa tack inte för maten ÄGD! och satte mig här för att skriva detta gigantiska inlägg som måste avslutas nu för att kedfors HETTTTSAR och vill läsa allt jag skrivit och de ska han nu få göra :D hörs nog ikväll om jag känner för det!

dagens citat (haha vad vare jag sa?) " det ska vara pussy" ehm.. tivit!!!
hahahahahaha tänkte vara lite cool och börja förkorta allt, så då skulle jag förkorta positivt när angelica och charlie redovisade sin uppgift på tavlan. då tänkte jag inte på det och sa det ska vara pussy sen fort fick jag iaf ut mig tivit. hahahahahahahahahahahahahaa TÄNK LÄNGRRE! men hade det vart negativt hade jag ju sagt negga ;) och negga fundera på de nu sagoprinsar vad man skulle kunna tro vad de skulle vara för fult ord. puss på er & bord 2<3

Kommentarer
Postat av: jessica

hahaha PEDRO, JENNY <3



I give you massage on "back"?

2008-11-07 @ 19:42:27
Postat av: JENNY

HAHAHAHAHAHA u want some massage on your back jessy? maaaha grrr i can give you what you need ;D trust mee!!


Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0