hallelujhaaa hallelujha hallelujhaaa hallelujhaaa

har kollat på två filmer, the sleepover och hancock.

the sleepover var fetting bra och riktigt kul:D min babe är med och det är de som gör hela filmen<3<3<3<3<3 även en till favorit evan  peters deltar i den filmen, SÅ FUCKING BRA!!!!! men ändå min baaaaaaabe<3 helt fucking underbart snygggggggggggggg.. finner inga ord!!!!!!!!!!!! hur som helst så ägde filmen :)
hancock var lite seg i början men höll på att gråta i slutet HAHAHA men den var bra :D:D

har egentligen lust att kolla på camp rock och never back down IAF men tror inte att jag orkar det. är för trött, tittar på dom filmerna imoron eftersom jag är LEDIG :D:D:D:D anyway, godnatt och sov gott, nu ska jag å sean gå och lägga oss<33333333333333333333333333

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0