I don't wanna fight you man, i don't wanna fight anyone.

JAAAAAAAADÅ

hahahahahahahahahahahahahahaha berättade nyss för jessy min drömm i natt :D hahaha älskling räddade mig och stadelmann grina i lågornas skenn. hahaha alla som vill höra den får påminna mig i veckan sedan ;D HAHAHAHA typ ett måste (a)  som jag berätta till tyra så sitter jag å kollar på alla scener jake/steve kysser någon i en film... buuuhuu!!!
hur kan någon vara så fucking snygg, nick släng dig i väggen typ..:oooooo NEJ skämtade<3 du är också underbar men sean slår din muskler och han är lite mer erfaren(SKÄMTA) hahahahahaha!! nej men han är en nivå högre upp helt enkelt!! HAR SÅ FUCKING LUST ATT KOLLA PÅ NEVER BACK DOWN men ska upp typ 7 imoron de är semi i futsal ju.. snaaaaaaaark och mamma fyller år. jajajajajajajajajajajajajajajaa vi höreees (i)

    
-WHAT HELL WAS THAT?
-This is about me and you i don't care about some tournament..
-You given up is that what you´re doing?
 - No, i showed up i'm here i'm ready theres nobody here to watch know, thats all you care about, right? spectator sport? thats all you got. now you got nothing!!  

Kommentarer
Postat av: jessica

HAHA det lät ju som en väldigt trevlig dröm iallafall!

2008-11-30 @ 13:13:17
URL: http://livepaint.blogg.se/
Postat av: jenny

den ägde ;D

2008-12-01 @ 10:47:34

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0