i just wanna be with you.

shulululululululululululuuuuuuuuulu :D
kära läsare har inte orkat skriva idag men nu tar jag mig an i alla fall. dagen har sett ut som så här, cykla till skolan i regn och rusk hade sen svenska som va rätt chill jag & ammi ska börja med ett projekt om nån fråga vi har fått, måste säga att ammi är en riktigt smart männsika(k);D haha , lunch sen haha snackade om att kedfors inte får ha sex på 10 timmar för han ska ta livmoderhalscancer sprutan!!!!!! OMG hur ska du klara dig keeeeeeeedi?:OOOOOOOO sen snacka vi som vanligt om mina buss dilemman hahaha de finns så mycke att analyser om dem. haha;) blev att sitta kvar på lunchen en lång stund av en anledning HAHAHAHAHA en töntig sådan men jag höll på att ramla med brickan och allt när jag skulle sätta mig idag snubbla över jessicas stol och ville verkligen INTE orsaka någon sådan incident vid maten och ja!!!!! nu lämnar vi de. hehehe. medieproduktion efter lunchen den va rätt chill , skulle ha ett så kallat "möte" med redaktion 2 men de blev inte av, så skrev klart lite reflektioner om förra tidningen och pallade verkligen inte att börja med cd-fodralet för förstod INTE ETT JÄVLA PISS!!!!!!!!! fick sluta tidigare idag också behövdes faktiskt. man orkar inte gå till kvart i 4 varenda jävla dag!!! kom hem å då berättade min syster en jäkla konstig händelse som hänt med våran granne lite creeeepy eller MYCKET! :ssss
nu ska jag tillbringa min kväll med att försöka bli klar med affishreflektionen. sen kolla greys anatomy sen bara ta de lungt och sova blir en jobbig dag imoron känner jag på mig. mycke träna, först idrott fotboll i skolan sen sjukgymnasten  direkt efter sen direkt efter de blir att skynda fort hem och äta sen åka å gymma! men de är så jag vill att mina dagar ska se ut, träna träna träna<3<3<3 kom även och tänka på en beautiful disaster idag också<3 men men.

SSSen så måste jag ta ut min ilska på en viss person som jag inte klarar av, helt jävla seriöst ord går inte att beskriva!!! bara så du vet så står du högst upp på min lista och jag kommer snart få ett utbrott!!! önskar atttt du bara försvann ett bra tag och låter mig vara. och du, högst upp det betyder att du är först, de vet du! FÖRST TACk!!!!!!!

adjö<3(hänger ihop med rubriken)     -   [försök att fatta den ni??;);) ]

och en sista sak, hör av er på msn när ni läst de hära behöver lite hjälp i photoshop!! så skriv på msn bord 2<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0