läkerol arena/bussjävel

jag är dålig på att uppdatera bloggen. men det kommer bli bättring på de när skolan börjar på måndag,.:( buhuu,
I TORSDAGS var jag i gävle med familjen, vi skulle på hockey brynäs - rögle , min pappa ÄLSKAR brynäs haha, matchen i sig var riktigt tråkig, båda lagen SÖG! och sen så förlora brynäs också på hemma is 2-1. (n) men jag har hittat ny kärlek brynäs målvakt 18 åring jacob markström<3 MEN JAG ÄLSKAR MIN NICK JONAS OCH HAN ÄR FORTFARANDE NUMBER ONE OCH VI ÄR FORTFARANDE TILLSAMMANS(L)

FREDAGS vad gjorde jag då..? hmm, tänker 2 minuter, *pling(i) jag var å kolla efter en matta till mitt nya rum, valde mellan 2st OCH kunde inte bestämma vilken jag ville ha.. :/ så då blev de ingen matta alls:(( TYPISKT MIG har så jäkla svårt att bestämma mig!! iallafall olycklig så åkte vi till ikea och skulle köpa bänken jag kollat på men, vafan "tillfälligt slut" :||||| men då kom tanken vi kan åka till örebro sthlm eller nån ort nära å köpa den, :D (y) nej tyvärr slut överallt.. PERFEKT. men är i alla fall nöjd med lampan och hyllan som jag köpte, och en låda som jag ska ha under sängen med alla grejer jag ska spara fett skönt :D mitt rum är helt tomt. i varje fall så åkte vi hem och kollade på blocket efter en sån där bänk som jag ville ha , JAG VILL HA DEN! och tro det eller ej NÅGON SKA SÄLJA EN PRECIS LIKADAN :D OCH HON BOR I ESKLISTUNA :D så jävla glaaaaad, så ska åka å hämta den imoron happpppppy :D

vidare på dagen, fram mot kvällen så fråga linnea ifall vi skulle ut så jag pallra mig till henne sen så mötte vi rosanna och frida på stan så vi tog bussen till haga där det va nån fest, vet inte varför vi åkte dit egentligen? men aja, blev kaos där polisen kom och vi drog därifrån, jag orkade inte mera ville bara hem fett ovärd kväll så hämtade mina grejer hos linnea och SPRANG till busshållsplatsen så ja inte skulle missa bussen, sitter där å väntar på  bussen klockan va halv 1 SÅ JÄVLA KALLT UTE men den kommer inte? alla andra bussar kommer men inte min :p jag bah va i helvete!!!! tjejen som också skulle med den bussen pallade inte att vänta längre så hon tog en taxi, hade så lust å fråga ifall ja kunde åka med men tänkte att "bussen kommer säkert snart".. men de gjorde den så klart inte, och jag är inte den modigaste personen. så höll på att bryta ihop var så jälva kallt, helt plötsligt åker de förbi en blatte ensam i en bil fett äcklig och frågar bah , ehj ska du ha skjuts..? jag bah eeeeeeeeeeehuuuuuuuu nej.:p sen åker han vidare, OKEJ?? FETT DESPERAT ÄCKLIG !!!!!!!!!!! börjar iaf blir riktigt otålig undrar ifall ja ska gå hem , men varför ska ja gå ? då sitter ja hellre å väntar, och jag vill inte gå tillbaka hem till linnea. frågar ifall anton kan komma å hämta mig, men sen kom jag på taskigt å dra hit han tänk så kommer bussen? och det står att den ska komma om 15 minuter.  så nej lät han slippa! samtidigt som jag sitter och skakar och sjunger för mig själv håller koll på människorna runt om kring mig, klockan va kvart över 1 så kommer bussen riktig jävla lycka, kände mig som rose i titanic när hon å jack ligger i vattnet HELT vita och fryser när båten har sjunkit och så åker livbåten tillbaka och hon blir räddad. HAHAHAHAHAHAHAHAHHAHAHA iallafall så kände jag att jag bara ville somna på bussen men neje :D . när jag går av bussen är klockan typ halv 2 frågar mig själv då "varför va jag bara inte hemma ikväll? hur som helst så GÅR jag SJÄLV hem från busshållsplatsen, kunde knappt inte fatta det själv va faktiskt inte alls rädd :D (stort steg) kommer hem in i värmen äter lite sen går å lägger mig, men jag fryser något oerhört och jag fryser då bara om mina knän hahahahaha helt sjukt egentligen JA!:p somnar till slut vid 3 tiden utmattad.

för långt inlägg känner jag nu, åter gå till hsm 3 låtarna<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0