nöjd

var i eskilstuna idag och hämta hem min efterlängtade bänk, det blev PERFEKT :D nu väntar jag bara in min underbara tavla som jag hittat på ikea och som jag ska få i födelsedagspresent (a) hihi, och en matta, vilken jag nu ska ha.. : / 
hur som helst imoron är det skola, har en fullspekad dag framför mig! orkar egentligen inte men men, skola 8.45 "apu vecka" säger mig inget MEN LUNCH<3<3<3<3 saknat maten, ska försöka med att hinna gå lite på stan har en del grejer ja måste kolla in :) sen tillbaks till skolan efter skolan har jag egentligen sjukgymnast tid men som måste flyttas tyvärr va fett pepp. ska till sthlm istället och gå på konsert med min syster återigen denna gång på GAVIN DEGRAW<3 det är en legend för mig känns verkligen som a dream come true<3
ANYWAY kul å träffa klassen och dryga bord 2 imoron :D KEDFORS VA FAN HAR DU GJORT PÅ LOVET? KOLLAT FILM ELLLLÄ?:D jessipessi har du överlevt ute i skogen? tyra åkte mycke tåg eller bara stannat hemma i hålan? christina inte störtat med planet ellä? lisa tittat för mycke på tv så den gått sönder? ammsan festat skallen av dig? bebååå brännt sig i thailand ? mattematte hängt utanför ica i hallstahammar.? ses imoron iaf kompizzzar<3

Kommentarer
Postat av: Tyra

HAHAHA, har Jenny haft ett bra lov eller har hon saknat Nick jonas för mycket :D ? ahahhah

2008-11-02 @ 22:52:48
URL: http://tajraab.blogg.se/
Postat av: jessica

hahahha MEN JA ÖVERLEVDE :O TRO DET ELLER EJ!!

2008-11-02 @ 23:26:49
Postat av: lisa

du känner mig alltför väl jenny. den har dock inte gått sönder - än.

2008-11-03 @ 10:27:58
Postat av: christina

tyvärr så överlevde jag ^^ hah!

2008-11-03 @ 10:44:21

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0