so bored with this games

så fucking fucking tråkigt!!!!! hungrig också. kul att få veta att mina kompisar är på min syrras klassfest också . LOL LOL LOL just nu är allt så jävla lol, är sur på alla!! speciellt mamma å pappa för att de blev en sån kväll som jag tidigare skrev, satt å kolla fredag hela veckan, sen spela ja å pappa fifa också men blir så irriterad för jag vet inte hur man gör! är så sjukt fucking irriterad vill bara sova ute!!!!!!!!!!!!!!! FUCKING FUCKING FUCKING tänk på dig nu jessICA är så FUCKING arg!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! sug kuk!


Kommentarer
Postat av: jessica

och visst hjälper det att skrika fucking några gånger :D

2008-11-15 @ 12:41:34
Postat av: jenny

HAHAHHA JAAAAA :D FUCKING :D

2008-11-15 @ 14:40:14
Postat av: Tyra

fucking är världens bästa ord :D:D:D:D

2008-11-15 @ 20:35:48
URL: http://tajraab.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0