sometimes i feel

det är rast och TYRA jag sitter och lyssnar på våra låtar, och då får man ju flashbacks från filmen, och jag är så näääääära på att sätta på den, men då kommer jag inte kunna slita mig ifrån den utan då kommer jag kolla på den sista timmen av naturkunskapen och inte få nått gjort. så SKÄRPNING , fick också även resurspappret idag, har rest att göra matte&datorkunskap men de blir lätt som en plätt :DDDDD det är  szzzzzzzzznnnnnnööö ute amanda ! zeeeeer du deeee?????????

kedfors har även berättat en del roliga historier idag HAHAHAHAHA .

ska lyssna klart nu hela rasten, låtarna för knippas med den här mannen <3
min nya<3<3<3<3<3<3<3 (kunde inte välja en bild för alla är lika heta)
kan knappt vänta på dem andra filmerna!!!!!!!!!!!!!








Kommentarer
Postat av: ammsan

jaa, jag zzsser att de zzsssnööar!

2008-11-24 @ 22:33:15
Postat av: ammsan

jaa, jag zzsser att de zzsssnööar!

2008-11-24 @ 22:35:11
Postat av: jenny

hahahah det är zzzzzzzzzznnnnnnnööö!!!!!

2008-11-26 @ 18:31:16

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0