what about the other guy? What about him??

jag är fucking dålig på att uppdatera denna blogg men i'm trying!!
vecka har väl gått okej, fast hälften av tiden har gått åt till att kolla film istället för att jobba. upptäckte även en ny film som jag förälskat mig i och jake har förälskat sig i mig. byeee camp rock<3 camp rock äger fortfarande<3 men jämnfört med den hära<3<3<3<3<3 kollar på den varje dag inget kan hålla mig borta från den<3. alla frågar säkert vilken film det är men min favorit film och hemlis<3(a) hihihi, anyway igår var ja på bandy, träffa saknade ida hansson<3 äkta bandy polaren hahahah :D lotten följde även också med drog med henne för våra 3 pappor skulle gå, sen så var min syrra med oss sen så träffa vi linnea och till och med hanna där borta :D sen massor med andra, kul att vsk vann också de förtjäna dom=) gick hem , då satte ja mig vid datan å chilla lite, sen satte ja på elf och låg i sängen och kolla:D

vakna idag vid 11 skönt å sova har städat och grejet kollat lite på min film också<3 bara tagit de chill än så länge, men ska snart hem till emmbencho vi ska fixa oss lite för att sedan dra vidare på partyyyyy hos alle=) hoppas på skoooj!

-- fett trött på att du är som två personer.. det kommer aldrig hålla

-he look worse than you?"
--yeah, maybe before the fight..

nbd<3


Kommentarer
Postat av: Tyra

filmen <3<3<33<3< KÄRLEK PÅ DEN!

2008-11-22 @ 15:51:22
URL: http://tajraab.blogg.se/
Postat av: jenny

älska, skulle inte kunna leva utan den<3

2008-11-22 @ 17:54:12

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0