who will i be it's up to me

BACK IN SCHOOOOL efter en soft liten sjuk dag igår, vaknade 6 på moronen med jobbig huvudvärk igår morse så blev att stanna hemma och kurera. värken gick över fram mot lunch, så pluggade lite och chilla med mamma<3 sedan åkte vi och köpte min MATTA :D och är nöjd! det kommer bli bra, tjäna också 1500kr så då blire att göra annat för dom pengarna mycke bättre, =) pappa fråga ifall jag ville med ut å springa men mitt huve pallar verkligen inte det. fast det skulle vara skönt att komma ut en sväng för har inte vart ute på hela helgen helt sjukt. sen fråga han ifall ja skulle med på hockey istället egentligen ville jag men inte idag bara. :p blev att plugga lite mera sen kolla på de patetiska programmet färjan så jälva kul för de är så skämmigt :D sen så duscha jag och la mig å sova, måste bara tilllägga att mamma och pappa åkte iväg nåånstans för att köpa en present till mig :D jag tror att de är nått stort för de skulle upp till övervåningen och jag fick vara i mitt rum och min syster skulle vakta och ja skulle ha musik på. haha :D fast dom kan ju även lurars.:( antingen är det min tavla :D eller så är det nått annat roligt :D:D:D:D:D:D men men, jag ska inte tjuvtitta, ammi tycker jag ska men hon är ju som hon är ;D anton tycker att jag ska bli överaskad, hmmm vem ska man lyssna på ?:D:D:D:D
JAJAA får se !!!!!!!!!!!!!!! jobbar med en jobbig uppgift som egentligen inte är nå jobbbig alls men bara segt inte på humör, känns som huvevärken kommer tillbaka! skulle vara soft att bara dra hem och slippa spanskan.. vi får se vad dagen slutar till. något jag vet är iallafall att det är fotbollsträning ikväll 18.00 i plåthallen FOTBOLL<3

en liten fågel viska i mitt öra också om att jag kanske ska ffest hemma hos mig efter som  jag fylller år(h)

adjööööö

Kommentarer
Postat av: AC

NÄR FAN FYLLERU JENNY?:D

2008-11-12 @ 13:52:42
URL: http://cumlin.blogg.se/
Postat av: Jenny

SÖNDAG DEN 16 ANNIS :D

2008-11-14 @ 17:26:28

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0