your´re the voice i here inside my head the reason that i'm singin'

fredag ffs :D rätt så rolig en :D , matten var faktiskt rolig jessICA maxi och jag jobbade på riktigt jävla bra:D tack vare christina också:D hahahaha men de ägde hur bra som helst. gillar jessy<3 lunch som var god! kedfors grina idag för att jessica inte ville jobba med han på matten, stackars pojke så han har undvikit oss ett bra tag(fail undvikit) han lyckacs inte så bra, så fort jag sa du försöker bra, nu sitter du och håller inne ditt skratt, men de är bra ;D kämpa på! men du kommer skratta snart, till slut så börja han as garva hahahaha hände faktiskt många gånger ;D dålig kille! men nu verkar han vilja prata med oss :D hahaha ojoj , har mediekunskap nu som går sådär har kollat på filmer, och jag får camp rock och hsm från tyra de gör mitt liv. <3  ska göra nå frågor nu sen blire att cykla hem och får se vad som händer ikväll. vill verkligen göra nånting roligt för har bara varit hemma i 2 helger nu... får se va de blir :D

dock bara 2 dagar kvar till min födelsedag:)

SKÖÖÖÖÖÖÖNT FORTSÄTT FÖRSVINNA<3<3<3<3

a
mmi owns it:)<3



 länge sen gotland saknar:(((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0