home sweet home

Är hemma ifrån 5 dagar uppe i Sälen. Det var riktigt kul måste jag medge. Bil resan gick fortare än vad jag hade trott, kollade på stardust dom sista två timmarna<3 iaf när vi kom upp så va det fint väder och vi ba softa i stugan tills dagen efter. Måndagen va också mycket fint väder så man fick ju lite RÖD färg i ansiktet, allt gick bra ;D Tisdag lika fint väder åkte på som bara den:D grilla korv i backen så jävla mysigt. hahah hur som helst så hände de en lite olycka, kom ner för en backe och åkte halvvägs upp på en annan lite backe(svårt att förklara). stood alltså med ryggen mot backen STILLA, mina kusiner och syster som står lite högre upp i backen börjar åka ner mot mig och till liftarna , jag börjar åka baklänges med brädan och det tar stopp för att massa snö har samlats på brädan så ramlar bakåt och tar i med handen, och FY FAN VA ONT DE GJORDE! är helt förvånad själv att ja inte börja grina:O iaf så åkte dom andra vidare medans jag satt och hade ont kvar. försökte även åka mer den dagen men blev så jävla osäker på mig själv och ramla stup i ett. så vi drog till doktorn för att han skulle kolla, fick då ett bandage och så sa han att den riktiga läkaren kommer halv 5 imoron. så då vare bara att vänta, onsdagen va fult väder och dålig snö i backen. så åkte absolut inget typ.. försökte åka men brädan ba fastna i snön och ramla och tog i med handen grät lite osv. sluta med att jag tog av mig brädan och GICK ner för backen. hahahaa så sur va ja. Så jag och mamma och min kusin tog bilen in till hundfjället och tandådalen för att kolla runt i affärer. Klockan blev halv 5 drog till doktorn haha, en tjej före mig hade också gjort illa handen och hon kom ut med gipsad hand då blev ja lite orolig när de va min tur. haha doktorn va snäll;D hon tryckte lite och trodde då att det kunde möjligtvis vara en spricka, men jag tvivlade på de:O för när ja fick sprickan i knät så va de heeeelt svullet. och min hand va normal. men iaf så sa hon att vi skulle gipsa på en gipsskena och att ja skulle till akuten och röntga när ja kom hem. iaf så fick ja gå runt med en gipsskena och kan säga att de SÖG kunde inte klä på mig själv eller nånting. hur som helst så åkte vi till akuten igår dom röntga och kände å så, och dom sa att allt såg bra ut så JAG SLAPP DEN DÄR GIPSSKENAN:D så skönt att bli av med den hehe, så nu har jag tagit en lååååång dusch. och hatar mig själv för att jag skriver så här mycket.

hejdå .!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0