måndag och halv klart väder

Det har vart fint väder ända sen torsdags då jag kom hem. Men idag är det lite halv klart mulet. 
Idag hade jag tänkt att cykla till wenströmska och kolla när mitt fotbollslag spelar match. Men pga. vädert så känns det inte lika mycket peppande att cykla, får se om det blir att dra med pappsen. Mamma håller på att rensar massa gamla kläder,skor,väskor osv. Det roliga med det är att då hittar man saker som man glömt bort, och bland annat kan pengar dyka upp.
Skolan drar igång imoron igen, och jag har ångest över att jag inte pluggat klart de saker som ja lova mig själv att göra.
Och jag undrar även vad alla skolkamrater har haft för sig på lovet:)
Vill att en viss Amanda Thornström ska höra av sig, har bombat med sms men inge svar!
får ta de imoron helt enkelt.

peace friends

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0