nationella & twilight

Skolan idag bestod av, först nationella prov muntlig i engelska som jag och ammi gjorde tillsammans och det gick super bra:) får veta nästa vecka hur de gick! hoppas på det bästa!!:)
Sen blev det en cheeseburgare med jessy på donken och grabbsen va med också.
Nu har vi medieproduktion och har precis kommit in ifrån våran sista inspelning. Det blev lite fel i castingen Hannzi skulle vara med på en föreläsning med idrott&hälsa så vi hade ingen James, jag fick ta rollen och hahahahaha det var verkligen skit roligt :D VARULVEN JAMES tyra;) AHAHAHA

anywaaaay så får vi se om ni läsare nånsin kommer få se den filmen he-he-he.

är jätte smutsig efter att ja lekt vampyr och nu ska jag börja klippa snart och proxyn är borta så kan lyssna på min musik på spotify lovely. ciao bella hörs<3


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0