önskar

Imoron åker jag till Sälen-Stöten och ska bo i en stor mysig stuga tillsammans med min familj och kusiner med familj. Kul! och kul btw att min kusin har typ slitit av korsbandet och kan troligtvis inte åka. :( och vi som typ räknat ner för att åka till sälen tsm och åka snowboard och.. men ja:( RÅTTA! men ser dock ej fram emot bil resan, hatar dalarna och deras landskap äckliga hus mitt ute i skogen de gör så att jag mår illa och får ångest på dessa männsikor. tråkiga männsikor hatar de, därför ska jag först sova några timmar sen kolla typ på film med datan dock kommer batterit inte hålla hela vägen som SUGER! önskar också att ja hade trådlöst internet men man kan inte ha allt i världen.
nu hettsar mina sms pojkar och måste agera!
lovar att skriva när jag är tillbaka eller om jag skulle möjligtvis få en chans där uppe i dalarna!

puss folket


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0