tester & mobil

Har vart beroende av allt smsande med mobilen fram och tillbaka. Men nu var det dags att sätta näven i bordet och stänga av mobilen på 2 dagar! Mitt och Amandas löfte. 16/4 Torsdag 11.15 sätts den på igen så får se om någon har sökt mig. Dock får man sätta på mobilen i nöd fall, eller om föräldrarna måste ringa EJ ANNARS! Kommer till och med lämna mobilen hemma imoron. hehe låter som en mobilnarkoman.

Har fystester idag med fotbollen igen, är inte alls pepp, kanske för att jag inte har tränat så värst mycket. Har vart de ena och det andra, ont i knä, vart sjuk en längre tid, och nu har jag vart i sälen. Så förväntar mig egentligen inte att jag ska ha förbättrats. Men tänker ge allt för att klara av några nivåer till på beep-testet. Hoppas bara på att han där uppe är med mig(L) och att jag kan fokusera på det jag gör med rätt inställning. Jag ska ta ut all min ilska och göra om den till ork.

Kan gå vägen vi får se!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0