hello brothers

Nu har skolan börjat igen och det betyder att bloggandet sätter nog igång också. Mitt syfte ska vara att skriva någonting kanske inte varje dag men ofta. he-he DOCK får inga inlägg bli långa om det inte är nödvändigt.
Just nu sitter jag och lyssnar på kings of leon och väntar på mat. Har vart hemma nu i 3 dagar från skolan som började i tisdags hann vara med på uppropet sen fick jag halsfluss=kul?=nej.
Så nu plågar jag mig med pencillin 3 tabletter om dagen och jag har fobi för att svälja dem obehagligt men men.
Nu ska jag käka sen blir det nog att kolla på sagan om ringen med alla andra är ute och roar sig!
Och imoron ska jag jobba också fast jag är sjuk men sa att ja kunde innan ja blev sjuk och det är kris på hotellet.
 Galet men men.
Hörs

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0