sverige - england

tju!
i'm back in school. Yes det stämmer, första skoldagen skulle jag vilja säga och den sög:D haha längtade bara hem var så sjukt trött. Men i alla fall håller på med projektet där jag egentligen skulle fota men killarnas idé film projekt lät mycket roligare så jag bytte grupp:) har suttit hälften av dagen att komma på intervjun och svar till oss olika karaktärer. Sen på eftermiddagen hade vi rörlig bild och det verkar kul iaf:) sen fortsatte vi eller försökte fortsätta med arbetet men det gick bara för segt sen slutade dagen tack och lov!
Imorgon är det friluftsdag i rönnby skogen = tråkigt. eller egentligen tycker jag det är bättre än att vara i skolan men ändå, imoron kommer det vara kul:) och btw har ångest över praktik plats.... stor klump i magen och så fort man kommer hem så tjatar mamma också orkar inte. men aja hoppas jag överlever iaf!

nu ska jag fortsätta att kolla på sverige - england det står 1-1 spännande.
cyaaaaaaaaaa


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0