bubbelvatten med citronsmak

Jag älskar kolsyratvatten som loka och ramlösa. Och då är det så passande att vi har en soda stream hemma som gör bubbelvatten. Hur najs som helst!

Förra veckan gick ut på mycket Lucia träningar och sena dagar. I fredags tog vi sprutan tidigare än förväntat va så nervös så jag skaka och blev påmind att andas av skolsköterskan när jag väl satt där och fick in vaccinet i muskeln men va så livrädd så kunde inte slappna av. Har haft sjukt ont i armen dom här dagarna har ju inte gjort saken bättre av att jobba i helgen heller. På fredagen så tog jag det lugnt och kollade idol FYFAN VA LYCKLIG JAG ÄR ALLTSÅ TOVE UT ERIK TILL FINAL :D SEN CALLE PÅ KÖPET :D kunde inte ha blivit bättre, satt och skrek, grät och satt med en telefon i handen och ringde 099-414 02 HELA TIDEN!!!!!!!!!! (sjukt att jag kommer ihåg numret)
I lördags så sluta jag vid halv 4 träffa h-tjejerna på spicy strax efter 6 drog hem till alexis och käka och drack lite samt spela spel. Senare så drog vi vidare hem till en kille på gryta på lite chillfest. Minns av kvällen att det blev många roliga videosar och roligt sällskap men roligaste på kvällen var citatet "if you don't lick my lollipop i'm gonna touch your vaccin spot" haha allvarligt va kul det var. Jag led verkligen med min arm så fort nån rörde den så utbrast en sån otrolig smärta! (får rysningar om hur ont de gjorde) tack victor<3
Syster kom och hämta oss sen så slapp ta bussen för najs. Kom hem runt halv 2! 
 Söndagen bestod av jobb jobb och chill på kvällen. Var så deprimerad på kvällen av olika anledningar.

Ska orka lägga in en rolig video om min förra veckas promenad hem ifrån grya halv 3 på natten ensam och lost. anna lidholm sammanfattar hehe  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0