escape me!

Funderar på att ändra designen på bloggen, kul med lite andra färger, känns nu som en sommarblogg och kollar jag ut genom fönstret nu 17.50 så ser jag mörker och tända ljustakar i fönstrena jajamen det är jul inte sommar! Hade de var 17.50 12 juni eller nått så hade jag hört barn ute, fåglar kvittra, känna lukten av grillat och värmen som smyger sig in och jag är på väg att ta min cykel till joanna i shorts, tshirt och solglasögon! FAN VA NAJS!!!!!
anyway sitter i soffan och är något rastlös blev klas med en av alla mina uppgifter idag iaf. Nu har jag bara ett dussin kvar. Skulle bli stolt över mig själv om jag kunde göra klart MINST en till.
I måndags hade jag grymt ont i huvet som inte gick över och mådde inte alls bra fy! ´Går igenom en svacka just nu, känner verkligen att jag har tappat mig själv nånstans på vägen dit jag skulle men aldrig kommer dit. Det ända jag gör är, latar mig, hatar skolan, dricker på helgerna, och är allmänt seg. Det ända bra är att jag jobbar! och att jag ska skaffa friskis kort:)
Men snart nytt år och nya möjligheter puss!:)


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0