jajajajajajaja

1. Måste först klaga på att mina ben som kliar har precis duschat i 2923847365 grader varmt och nu kliar det som helvete på bena inte en aning om varför.
2. Jaja måste meddela att min king erik vann idol för jäkla bra det! Men pallar inte lägga ner tid på hur mycket jag tycker han är bra just nu för att hans flickvän är skämmig.
3. Julavslutning imorgon i skolan för skönt med lov, men just nu vill jag inte ha lov har vart en super dag idag. Och har 0 julstämning!
4. Har ångest över alla skoluppgifter.... Lovet kommer gå åt att plugga i think:(
5. Var på 80-tals fest förra helgen som var roligt liza fyllde 17(k)
6. Hade lucia förra fredagen och lussevaka på torsdagen till fredag fan jag joanna och daniella sov 1 timme usch. Vi plugga, spela in new moon, dryga, gick till killarnas fest-lussevaka, laga ägg & bacon sen sov vi en timme! Jag kom knappt upp på morgonen men pallra mig till skolan försenad(som vanligt) och gick i luciatåget som josef-bror hehe! Det var kul även fast jag va världens tröttaste människa då.
7. Hade tänkt ta det lugnt ifrån festandet pga. av mitt rykte i klassen:( jag ska bevisa dem att jag kan hålla mig borta ifrån alkoholen. men mina planer sprack och får skjutas upp ett tag. heheheheh classic jenny(K)
8. Ska klia på bena nu för dom kliar och spela atlantis
cya


Kommentarer
Postat av: emmabrovin

ATLANTIS<3

2009-12-17 @ 18:51:53
URL: http://emabrovin.blogg.se/
Postat av: jenny

är balle

2009-12-18 @ 17:36:03
Postat av: jenny

är balle

2009-12-18 @ 17:39:38

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0