MR.XXXXXXX

WHOO IS MR.X????????
Ja det kan man ju undra hehehehehehehehehehehhe:)
Julen har gått FÖR fort.. julafton försvann med vinden känns det som men fick iaf en massa jäkla fina grejer grymt nöjd:) Nu längtar jag bara till nyårsafton känner på mig att det kommer bli bra:) känner också att det kommer bli en oskar kväll och det är ju mindre bra för dom som vet vad det betyder! Måste dra igång min träning på friskis nu, nån som har nå tips på vilket pass som man ska köra?:D nybörjare här..
Försöker hålla mig vaken till 1.00 för då är det mma:) hehe har blivit beroende av det tror jag. weird!
wonder why lol

Kommentarer
Postat av: lisa

oskar kväll = spy?

2009-12-29 @ 00:59:41
Postat av: jenny

hahahahaha bra gissat lisa!

2009-12-29 @ 13:27:41

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0