sepe

Allvarligt jag klarar inte av dig! "störst bäst och vackrast" dom orden tror du passar dig bäst i världen men jag skulle mer säga ytlig självisk och inte alla hästar hemma" Orkar inte med dig för det svänger verkligen fram och tillbaka det som gör det hela så svårt. För på ett sätt gillar jag dig men när jag väl tänker igenom så är det mest nackdelar. Förstår inte hur du kan göra så här när du vet hur jag vet. Är så sjuuuuuuukt irriterad just nu och om du går över den andra gränsen som jag bara väntar på att du ska göra så då vet jag inte vad jag gör. Jävla sepe! Nu drar world of war 3 igång.
Min ilska har verkligen tagit över är inte glad just nu tack tack kul med julafton imoron ja jätte. tack<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0