CHELSEA

har inte bloggat på jätte länge, men blablabla. mitt lov var bra!

ÄÄÄÄÄÄÄNTLIGEN VET JAG VAD JAG VILL GÖRA MED MITT LIV EFTER GYMNASIET!
JAG OCH LISA FLYTTAR TILL ENGLAND TILLSAMMAS OCH DELAR LÄGENHET OCH JOBBAR DÄÄÄÄÄÄÄÄR :DDDDDD
VI SKA BO I CHELSEA (fint område/rikt) ELLER NÅTT ANNAT FINT :D ÄR SÅÅÅÅÅÅ HAPPPPY,
så nu gäller de bara att samla inte lite caaash och skaffa sig ett jobb!.. och btw så kanske jag ska börja med franska utanför skolan spännande! för efter vi bott i london ett tag så ska vi flytta till paris ;) sen typ hem igen ett tag för lisa ska flytta till sthlm då och då bor nog ja hemma ett tag sen ger jag mig iväg till USA :D och en sak till, efter gymnasiet funderer jag på att åka som au pair  i england också! är fetttt pepppppp påt :D hihihihiihihi är riktigt glad, och när ja kommer till sverige och är kanske 23 eller nått så ska jag söka in på polisskolan och jobba här ett tag :D LÄÄÄÄÄÄÄÄÄÄNGTAR NU!!!!! happy happy happpppppy,

annars vad som händer i livet är typ att jag kanske ska börja i något av , karate/boxning/brottning bara för att få ut mina argutioner(stavning). jag är ett adhd barn kan inte kontrollera min ilska!!!!!!! annars så går skola piss dålligt! vet inte vad som hänt med mig. tråkigt noooog.. måste dra mig i kragen och landa på jorden igen. ska tjata på mamma om att försöka träna med en personlig tränare också fan sommaren 09 måste se bra ut tills den ;)

har även slingat håret för första gången syns inte så mycket men nu vet ja till nästa gång hur mycka ja ska göra :D är fett trött vill kolla typ på csi eller nått men de går inte förns 3 i natt så det blir scrubs på 6an nu och datorn får sova, ska till kungsör imoron och kolla när laget spelar futsal dm :) ciao amigos<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0