mitch hewer mannen i mitt liv

ja det är sant!!! ÄTNLIGEN har dom blivit ett par, jenny larsson och mitch hewer äntligen blivit tillsammans efter mycke om och men. mitch säger till tidningen uk magazine att "vi är som gjorda för varandra och vi har precis insett det nu, hon är en fantastisk tjej och jag gillar henne jätte mycket." det ryktas även om att dom ska åka till sverige och träffa jenny familj för första gången, och sedan så åker dom iväg på lyxsemester till mexico.



mitch har äntligen hittat sin lycka, "hon gör mig så lycklig"
awwwwwwwwwwwwwww zac efron och vanessa hudgens släng er i väggen här är världens mest hetaste tonårspar!!

Kommentarer
Postat av: tyra

HAHHAHAHHAHA, ja det är inte olagligt att drömma ;)

2009-01-12 @ 12:09:37
URL: http://tajraab.blogg.se/
Postat av: Anonym

drömma? herregud tyra de här är VERKLIGHETERNAS VÄRLD! waaaake up

2009-01-12 @ 17:46:46
Postat av: Anonym

jag önskar er all lycka till jenny! ;)

2009-01-12 @ 18:01:25

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0