ord kan inte beskriva

mitt hat mot en viss människa här på jorden bara växer och växer! varför äre alltid med folk att man älskar nej gillar dom i början, tycker dom är as bra sen efter ett tag så vänds allt emot? och man hatar människan!

just nu kan ja inte beskriva i ord hur mycket jag hatar dig! helt otroligt så fort jag ser dig så försöker jag hålla mig ifrån att slänga ut mig nån kommentar eller till och med smälla till dig!
jag försöker samla mod att säga till dig att du är så jävla dålig och att jag verkligen inte kan sammarbete med dig! men nånting säger emot i min kropp att jag inte bör.
om du gör de här.. då jävlar kommer jag köra slut på dig, du kommer bli mitt första uppdrag och jag lovar dig!

YOU´RE GOING DOWN! så jävla hårt..

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0