vuxenlivet

Det känns som jag lever ett riktigt vuxenliv nu;) haha.
Har jobbat för första gången skulle man kunna säga, förra gången va mest upplärning! Började kl.9 och det var mycke som  skulle städas! Så jag jobbade ända till kl.3 och jag ska jobba imoron med och då åker nästan alla hem så då blir ännu mera slitsamt! he-he. Men för tusan jag tjänar ju pengar och det är perfekt! Får se dock om jag hinner vara med på match imoron mot GIF!
JAG VILL VERKLIGEN VARA MED! så jag får skynda å städa imoron, sen får jag höra med dem om jag skulle kunna gå något tidigare annars så ja:(

men nu ska jag ta en siesta och sova är helt slut. ikväll ska jag umgås med gamla gidde/skallbergs tjejerna = mycket kul(y) vi ska fira 3 födelsedags barn och min present kommer vara lite annorlunda eftersom att jag har dålig fantasi! hehe men men nu ska jag sova

ciao


Kommentarer
Postat av: Mirry

Anmäl din snygga blogg till Veckans Blogg, vinnaren belönas med en länkning!



www.arntyochmirry.se

2009-05-11 @ 15:19:46
URL: http://www.arntyochmirry.se

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0