ambitions

Jag vet väldigt dålig uppdatering. Så lite kortdraget.
fredags: min syster hade för fest här hemma så jag mamma och pappa gick in till grannarna. Själv blev jag lekledare med 4 barn ålder 3-7-9 & 9 jobbigt jobbigt när alla vill ha ens uppmärksamhet och den som får vänta på sin blir sur och börjar tjura. Usch efter två timmar fick jag nog då gick jag hem och sov så gjorde även barnen. Men gillar ändå att umgås med barn men dem ska helst vara lite äldre än 3 år.
Lördag; jobbade från 9 till 1 as skön dag. Sen blev jag seg hela dagen tills kim kom hit runt 5 vi åkte hem till joanna där vi skulle äta sen och så kom några över dit. Haha jag och joanna klädde ut oss till hemlösa barn eller jag var ett troll mjauuu!
Söndagen; bestod av slööööööööa
Måndagen; lika så legat hemma och kollat friday night lights och gossip girl bäst bäst bäst :D

mer uppdatering senare om idag!


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0