dagen efter

Slutade klockan 4 igår så det var skynda hem innan lagfesten börja 18.00! Kändes skönt att jag låg i tid med allting så jag och min syster kom dit i tid. Väl där så hjälptes vi åt att göra maten tacos. Sen blev det tipspromenad som tove tog hem! haha, sen drog det igång, jag spenderade min kväll i köket med lina och tove för det mesta hahaha galet kul! sen joina sara oss så körde vi sten sax påse med majoritet haha den som förlora fick göra nått- som ett straff! haha vi värva hela tiden nya människor in i leken så vi andra kunde fuska vi hade olika tecken så jag lina tove och sara vann alltid mot den stackars nya deltagaren HAHAHAHAHAHAHAHA så jävla kul hade det inte vart för alkoholen så hade dom kanske förståt men nu var dom bara VA SHIT NOG TOG LIKA! haha. Nej men kvällen blev vädligt lyckad drog vid 12 för att dom som var 18 och äldre skulle ner på krogen så de va surt. Har inte vart så här sen 6 maj hemma hos oskar. Och den kvällen är ju inget man kommer dra för sina barnbarn sen heller. Jag alexis emma och lotta tog bussen ner till stan för att komma hem! Glad att jag kom hem till slut och trodde aldrig att jag skulle kunna somna men det gick väldigt bra! vaknade nu idag vid 10 så frågan är vad gör man idag/ikväll hoppas på att träffa joanna och co. :) får se vad som erbjuds nu ska jag förklara mig lite hehe
puss

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0