handikapp

skrev värsta inlägget innan men sen så försvann det.
men sammanfattningen är
torsdag; sov 2 timmar efter skolan slutade 12. Åkte ner på stan med mamma gick på stan sen åt på restaurand.
fredag. bada med lisa och chris halv 7 på morgonen simma 1kilometer kom christina fram till haha.
jag spendera förmiddagen på biblan med amanda. älska biblan!
gjorde inte mycke på eftermiddagen klassen försökte bestämma story och allt till julkalendern kände mig inte så engagerad men hade sjukt ont i huvet så ville bara lämnas ifred.

fick nyss ett jätte underbart kul mejl ifrån en människa. Men det mejlet fick mig att ändra min livssyn verkligen. att ett sådant mejl kan lysa upp min vardag är ju fantastiskt! kanske avslöjar det senare. men just nu är jag bara så glaaaaaad:D

lagfest om en timme. OCH JAG HAR KLÄDER helt otroligt annars brukar man ju ha värsta paniken. men nu är håret och ansiktet som krånglar ser för jävlig ut. Men men, hoppas på att kvällen blir kanon kul!

kisses to everyone

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0