hurricane

yeyeyeyeyeyey!
Torsdag och imoron fredag veckan har rullat på fort och bra! skönt med halv dag både ons&tors. och stockholm fredag med skolan as soft:) klassfesten blev förskjuten upp till nästa vecka bajs, jag som planerat helgen så bra. Ska jobba både lördag&söndag också najsigt hoppas på lite att göra. Är väldigt hungrig.....

Är sjukt sur på min syster också riktig jävla bitch måste jag säga fyfan. Är arg på skit många personer alltså är bara inne i nån arg grej, uuuuuuuuuuuuuuuuuuusssssccccch hatar alla typ :D:D HAHA är sjukt sur och gjorde världens jävla tabbe igår. men löste de hyffsat bra iaf!

nu ska jag leta ork att äta sen fixa nå läxa kanske.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0