i just wanna be.... happy

Ligger i sängen och lyssnar på leona lewis VILKEN RÖST! för gr8. sthlm imoron då och fotomässa det ska bli intresant slipper ju skolan iaf! men vad ska man ha för kläder är nästa steg stor suck..
nu fick jag hjärnsläpp, men iaf idol imoron också erik my king<3 eddie åker nog. Tror jag ska sova nu men en person underhåller mig<3
kan ju meddela också att jag åker till Gran Canaria 3/5 en vecka sen grekland 28/6 en vecka AS SKÖNT:D sen åker man väl kanske till norge och jobbar, sen drar vi tjejer iväg nånstans kommer bli en bra sommar/år i hope bara jag får umgås med rätt människor.

ååååååååååh jag blir galen på dig på ett väldigt bra sätt så att jag gråter när jag tänker på ditt namn HUR SJUKT SOM HELST KÄNNS SÅ BRA<3

PUSS PÅ ALLLLLLA SOM FINNNNS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0