i wanna grow old with you

Igår tisdag så började skolan. Det var väldigt segt måste jag säga haha, hade multimedia och idrott. Vi ska börja göra jb's tradition julkalender och helt ärligt så är jag inte så intresserad av det bara en massa jobb! Men måste försöka få orken och mitt engagemang tillbaka. work it! Idrotten igår va dock rolig. Den handlade om ledarskap och sen så körde vi styka. På kvällen sen så skulle jag och massa sätta ihop en byrå från ikea och det tog 2 och en halvtimme.. vårt samarbete är ju inte de bästa jag ska ha allting noggrant och hon är mer slarvig. haha men vi fick ihop den till slut. Älskar nya utmaningar:D

Idag så var det en kort dag. Vi hade svenska eller blev ju inte så mycket svenska vi satt och prata om våra praktikplatser och verkade som om alla hade trivit bra och det gör mig extra glad och det behövs just nu. Vi slutade vid 12 idag då skulle jag och hanna till biblan men hon drog runt med sina killkompisar istället så jag satt och kolla igenom 119 boktips eftersom jag inte vet vad jag ska läsa! Men aran kom och höll mig sällskap fast jag var rätt osocial..
Är inte på topp just nu. Allt är skit verkligen, det är fan dödsdöd att cykla och att ens vistas utomhus när det är så jävla kallt. 
ska lite senare skriva ett klago inlägg för de behöver jag.

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0