i'm waiting for you, cause the time is here, the time is now

Så äre det. Mamma och Pappa frågade mig nyss ifall jag vill följa med till Grekland nästa sommar en vecka bara:( Jag sa naturligtvis ja.. Men nu kommer mina second thoughts. Vi ska åka med grannarna som är jätte roliga men deras barn är 3 och 10 och 15 år. Och tror att inte 15åringen ska med då blir 3 och 10 och 4 föräldrar. För tror inte att min syster ska åka med heller. Känner att det inte känns sådär jätte lockande om jag inte hitta någon vän där nere som visst går men ska jag behöva tänka så? Jag hade ju planerat att min kärlek skulle få följa med men jag har ju ingen kärlek?? så då går det ju inte tycker det är jobbigt att vi håller på att bestämma oss nu också för om jag väljer att ta med en kompis nu så kanske jag och den inte ens umgås sen. Så det kan ju bli knasigt också! Har en säker person som skulle få följa med oavsett vad!! dom som känner mig väl vet. Men det går inte just nu och skulle aldrig fråga!

Hur ska jag göööööööra? hjälp mig!!!!!!!!!

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0