klassfest.

Har haft en riktigt bra helg fram tills nu.
Fredags klassfest roligt roligt team sjukdom! det var kul, jag var bilolycka. Just nu mår jag dåligt av att ens tänka på sjukdom går runt med skamm...
Jag emma, vickis, ammi, elin och hanna drog iväg på fest hos john på stan och där blev sluta kvällen halv 3 orkar inte gå in på detajler men det var grymt kul. Lördag blev en riktig bakis dag, orkade inte dra till john som hade fest igen och orka inte dra iväg på bio heller. utan jag jobba också lördag hade sån huvevärk trodde ja skulle spy på jobbet fick gå ut flera gånger och ta luft för att hålla de inne. söndag jobba jag till 4 riktigt jobbig dag sen blev det tv tittande tills denna nyhet kom från no where.

BILDER KOMMER

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0