live to win

Och då var dagen här den 16/11 -09 Jenny Marie Larsson's födelesdag som jag har väntat! Fast det känns inte som att de är min dag idag vet ej varför men det äre iaf:) Fick min efterlängtade nya mobil n'tligen liksom. samt en skjort-leggins-tröja, sportbh, vantar, mössa och en bok bässsssssta familj:) Är väldigt glad över boken faktiskt som min syster köpt det va nånting som man ville ha men ändå aldrig köper. det var Andreas Carlsson - live to win. Så spännande de ska bli och läsa den! Det var typ 9 reservationer på biblan till den boken LOL jag har den:D ikväll kommer släkten då blir mat och tårta! haha när vi åt igår så snacka jag och mamma om vilken tårta hon skulle göra och så klart ska hon göra en AS ÄCKLIG som jag hatar då blev jag skit sur och höll på att börja gråta HAHA men det är ju min dag och jag vill inte ha nån äckel tårta som jag inte ens tänker äta? så efter ett tag så kom hon upp och sa jag gör en annan! blir du nöjd då? HAHAH MYCKET NÖJD:D 
Sitter just nu i skolan det är segt lotta har gått igenom nå flash instruktioner och det va inte lyckat.. vill bara hem till min mobil:) hatar måndagar tråkigaste lektionerna ever. nu kommer hon................ 
hejs! 

Kommentarer
Postat av: daniella

grattis snygging! ;) hehe

2009-11-16 @ 18:12:38
URL: http://wikv.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0