us against the world

Igår gjorde jag inte speciellt mycket var mycket bakis och trött! Låg hemma och kolla på idol och lite fnl och EMA som gick hela dagen på MTV! På kvällen så skulle jag egentligen vara med vanessa och joanna men det blev missförstånd i alltihopa och dålig stämmning så jag planerade film med mamma och pappa som hyrt johan falk - national target! Och den var faktiskt bra, spännande haha och då kan inte jag sitta stilla så pappa ba jenny ta de lugnt nu! hhahaha de var kul den var fedt! Sen blev det sängen vid 12 men somnade nog 2 fick ett fylle samtal ifrån viktor väldigt underhållande faktiskt det gjorde min kväll:D hahaha tur att viktor inte vet att jag skriver de hära för då skulle jag nog få ett och ett annat slag PUSS!

idag ska jag inte göra nånting ska leka lite med en film redgiera å sånt kuuuuuul. Sen äre ju oth, gg , vem kan slå f&f och playa del sol. Kan ju inte bli bättre:)
sen spelar chelsea mot united också, KOM IGEN MÅSTE VINNA DE HÄRA NU!!!!!!!
kommer gå galen om dom vinner :D:D:D:DD då kanske allting blir bra? eller inte haha. en bra bit mot ljusare tider kanske möjligt. vi får se. nu är farmor här måste försöka vara social men går ej bra.

puss


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0