beslutsångest

Igår var det en trevlig dag! Var på stan med Vanessa, Joanna och Tessa:) Bytte bara 2 grejer och skulle absolut inte köpa nå mera eftersom jag gjort av med så mycket denna månad. Men jag inhandla en ansikts rengöring som skulle vara bra enligt tidningen och hon som jobba där. Annars så hände inte så mycket när jag kom hem. Blev inbjuden på VIP-kväll av elin på cubus 40% på alla kläder och 20% på allt smink så jag och mamma åkte dit. Jag inhandlade en grå lång kofta som jag tidigare kollat på där. Ville ha nå mera men vette fan varför jag inte handlade på. Jag och mamma besökte mediamarkt igår också för att kolla ut en mobil till mig, men jag vet inte vad jag vill ha så det är så jäkla svårt.. vet inte om jag vill ha med touch eller inte???????????????? men såg nu en samsung mobil på tv reklamen som verkar vara okej men vette fan hur jag ska hitta den:p??...


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0