good girls go bad

Då var helgen över snabbt som tusan. fredags så gick hela dagen bara så segt tycker jag. Nog med att jag envisades och skulle äta fisken i skolan som seriöst luktade kanin jag skojar inte den luktade kanin höll på att spy av den lukten. Blev då ett besök på donken. Värre va det sen efter lunchen när ja inte kunde få bort lukten så hade den där äckliga kanin lukten som en ond ande runt om mig. INTE KUL! Fredagen annars så var farmor här och åt vi kollade på idol ERIK<3 helt besatt av han haha. Sen somna jag tidigt för att vila upp mig för en arbetsdag på hotellet. Börja 9 och vi blev klara vid 2. Fick även på jobbet använda min engelska haha var lite roligt när man stod där och dividerade. haahah usch! Skulle egentligen ner på stan med mamma men somnade i soffan och vaknade vid halv 6. Då vare bara att duscha sen cykla ja hem till joanna och åt där istället. Umgicks hos henne med lite chillsup. tjejerna drog vid 1 tiden medans ja viktor daniella och kim va kvar och dryga. hahaha alltså orkar inte adde bror skämten fick iaf någon magruta av skratt då, sitter även och skrattar nu! HAHAHA
drog hem vid 2 då hade jag och min syster killsnack hah väldigt viktigt hon har vart så hemlighetsfull på senaste tiden men nu fick jag reda på allt hehe :)

Söndag - idag har legat i sängen och kollat andra avenyn hela dagen as skönt. snart är one tree hill-gossip girl-vem kan slå filip&fredrik-playa del sol och parlamentet med johan glans min favvo. bästa söndagen ska också iväg och handla så ja kommer ut en sväng med pappa också.
 SLUUUT SKRIVER ALLTID FÖR MYCKET;)  heeh

vill bara säga att en person just nu gör mig så jäkla stark.<3  

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0