imponerande jenny

Hehe jag klara av att svälja 2 hela huvudvärks tabletter utan att ta sönder dom på mitten, liksom två hela! helt otroligt. Har fått mycket beröm för mina vänner som vet om att det är en fobi för mig så antar att det är toppen! Annars i livet så händer det tusen grejer runt om. Håller till på vero moda fortfarande alla vardagar. sen på kvällarna denna vecka så har jag och hanna haft golfvetts prov, golf teori, regelpromenad och regelprov sen middagsavslutning. proven gick galant 24/25 och 23/25 är rättså nöjd! FAST kunde ha vart bättre..
En tråkig grej är att jag liksom fortfarande har ont i huvet, känns som om ja aldrig kommer bli helt återställd med min sjuka sida och det suger verkligen. Jag vill kunna träna nu spåret kallar liksom.
Ajjjja den här helgen blir det jobb på lördag inte alls pepp på nånting sen söndag plugga lite ergonomi arbete suck bajs. sen shoppa med mamma ska också hända i helgen förhoppningsvis eller spela golf!
aja nu ska ja lyssna på mer musik så ja kan sova straxxxxxxxxxxxxxxxx! Imoron äre fredag fan va skönt. Men kan ändå inte koppla av därför ja ska jobba på lördag.

MITT LIV SUGER JUST NU! SERIÖST JAG VILL HA EN FÖRÄNDRING VET INTE HUR MYCKET JAG ORKAR LÄNGRE!!!!!!:((((((((((((((((((((((

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0